Virtuali realybė 2018 m.: fiksuotas augimas, pagreičio laukiama su naujuoju „Oculus Quest“

Virtualios realybės akinių pardavimai pernai ūgtelėjo beveik trečdaliu ir viršijo išankstinius ekspertų lūkesčius, rodo „SuperData Research“ duomenys.

Anot „SuperData Research“, metinės pajamos iš VR pasiekė 3,6 mlrd. – tai 30 proc. daugiau nei per užpraėjusius metus. Augimas fiksuotas nepaisant fakto, jog atostogų metų kai kurie gamintojai sumažino savo įrenginių kainas.

„SuperData“ duomenimis, paskutinį ketvirtį Sony PlayStation VR tapo rinkos lyderiu – šio modelio virtualios realybės akinių parduota apie 700 tūkst. Tai didžiausias parduotų virtualios realybės akinių skaičius.

Rinkos analizę atlikę ekspertai skaičiuoja, jog „Oculus Go“ virtualios realybės akinių parduota apie 555 tūkst., tuo tarpu su kompiuteriu veikiančių „Oculus Rift“ ir „HTC Vive“ – atintinkamai 160 tūkst. ir 130 tūkst. vienetų.

„SuperData“ pardavimų augimą lėmė patrauklios kainos, taip pat nauji virtualios realybės žaidimai.

2019 m. „SuperData“ prognozuoja, kad „Oculus“ naujos kartos autonominiai virtualios realybės akiniai „Oculus Quest“ įneš dar daugiau dėmesio virtualiai realybei, nes „Oculus Quest“ bus pranešesnis nei „Oculus Go“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *