3 būdai, kaip prekių ženklai pasitelkia virtualią realybę

Virtuali realybė (VR) jau tapo mūsų gyvenimo dalis. Dabar ji naudojama ne tik vaizdo žaidimams. Daugelis didžiausių pasaulio kompanijų šiuo metu turinio rinkodaros tikslams pasiekti pasitelkia virtualią realybę, taip siekdami dar artimesnio ir tvaresnio santykio su savo tiksline auditorija.

Kodėl? Atsakymas labai paprastas – virtuali realybė perteikia interaktyviai sukurtą aplinką, kuri sukurta naudojant specialią programinę įrangą. Su virtualios realybės akiniais pasineriama į virtualios realybės pasaulį, kuris žmones įtraukia. Pasak „WebpageFX“ prognozės, šiais metais VR naudotų skaičius išaugs iki 171 milijono. Pastaruoju metu VR įrangos gamintojams patobulinus ir sumažinus VR akinių kainas, virtuali realybė daugeliui žmonių tapo dar labiau pasiekiama.

Neabejotinai, virtuali realybė gali išplėsti turinio rinkodarą, kurti leidžia įmonėms bendrauti su žmonėmis dar neįprastu ir nepatirtu būdu. Pateikiame tris būdus, kaip didžiausi prekės ženklai pasitelkia virtualią realybę. Galbūt įžvelgsite galimybių ir savo verslui?

Pirkėjai gali pabandyti prieš pirkdami

Prieš VR atsiradimą, iš esmės vienintelį dalyką, kurį buvo galima išbandyti prieš pirkimą, tai buvo automobilis. Tačiau dabar virtuali realybė suteikia galimybę verslui pristatyti savo produktus neapsilankant fizinėje parduotuvė. Išbandžius produktą virtualioje realybėje, pirkėjui kyla mažiau abejonių ir sprendimas pirkti prekę ir atverti piniginę – kaip ir aiškus.

Pavyzdžiui, „Ikea“ klientams suteikia galimybę „patalpinti“ baldus savo namuose taikydama specialią virtualios realybės programą. Klientai gali matyti, kaip baldai atrodo, todėl apsipirkimas tampa dar patogesnis.

Įtraukiantis turinys

„North Face“, amerikiečių kompanija, sumanė savo klientams pasiūlyti įkopti į Himalajus Nepale. Užuot tiesiog žiūrėdami vaizdo įrašą, jie gali praktiškai patirti ir bendrauti su ekspedicijos nariais ir „išbandyti“ „North Face“ produktus. Jų tikslinė auditorija akivaizdžiai domisi lauko sąlygomis, kempingu ir laipiojimu, taigi, koks geresnis būdas juos užsiimti, negu leis jiems patirti savo svajonių ekspediciją?

 

Kuria emociją ir tvirtą ryšį

Žmonės perka iš bendrovių, su kuriomis sukuriamas tvarus emocinis ryšys, o virtuali realybė leidžia šioms įmonėms papasakoti istorijas, kurias klientai vertina.

Klientų tyrimo rezultatai parodė, kad klientai mėgsta tas kompanijas, kurios užsiima atsakinga veikla. Pavyzdžiui, paprašyti įvardyti, kas emociškai traukia prie prekės ženklo, tyrime dalyvavę žmonės nurodė: rūpestis ir tai, kad bendrovė daro teigiamą įtaką pasaulio vystymuisi.

Viena tokių kompanijų yra „Toms Shoes“. Bendrovė, pardavusi batų porą, kitą paaukoja vaikams, kurie jų neturi. Kompanija taip pat organizuoja keliones savo darbuotojams ir partneriams, kurie skurdžiai gyvenantiems vaikams dovanoja batus. Maža to, bendrovė įgyvendia sveikatos ir edukacijos programas daugiau nei 70 skirtingų ​​šalių.

Su virtualia realybe, „Toms Shoes“ pasakoja apie savo atsakingą veiklą ir taip klientams perteikia savo misiją.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *