Facebook pristatė naujus VR akinius – „Oculus Go“

Socialinių tinklų milžinės „Facebook“ įkūrėjas ir virtualios realybės kompanijos „Oculus“ savininkas Markas Zukerbergas turi ambicingų tikslų. Nepaisant nedidelio „Oculus Rift“ susidomėjimo, jis pristatydamas naujuosius virtualios realybės akinius atskleidė siekiantis surinkti 1 mlrd. virtualios realybės vartotojų bendruomenę. Tai žada jis pasiekti  pristatydamas 200 JAV dolerių pigesnius  virtualios realybė akinius „Oculus Go“.

„Go“ kainuos 199 JAV dolerius, jų prekyba prasidės kitų metų pradžioje“, – sakė M. Zuckerbergas „Oculus“  kūrėjų konferencijoje San Chosė, Kalifornijoje.

„Oculus Go“ nereikės nei kompiuterių, kaip jo pirmtakui „Oculus Rift“,  nei telefonų – kaip konkurentui „Samsung Gear“.  Pasak M. Zuckerbergo, „Oculus Go“ pataiko į aukso vidurį tarp „Rift“ ir kitų virtualios realybės akinių , veikiančių su išmaniaisiais telefonais.

„Tai aukštos kokybės prieinama patirtis, kuriai nereikia kompiuterio“, – paaiškino M. Zuckerbergas.

„Oculus Go“ yra labiausiai prieinama VR patirtis kada nors“, – naująjį produktą gyrė „Facebook“ vadovas.

M. Zuckerbergas atskleidė, jog „Facebook“ taip pat kuria naują VR funkciją, pavadintą „Venues“, kuri, pasak M.Zuckerberg, leis  vartotojams didelėje virtualioje patalpoje žiūrėti tiesiogines transliacijas –  koncertus ar sporto renginius.

Kaip teigė,  M. Zuckerbergas „Facebook“ turi ambicingą tikslą – surinkti 1 milijardą žmonių bendruomenę virtualioje realybėje.

„Facebook“ jau yra sukūręs „Oculus Rift“ virtualios realybės akinius. Bet tai brangus malonumas kasdieniam virtualios realybės vartotojui – be kompiuterio įrangos jo kaina siekia  399 JAV dolerius. Maža to, „Oculus Rift“ reikia dar didelės galios kompiuterio.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *